עמדת טעינה לרכב חשמלי ולשם מה אנו צריכים אותה

עמדת טעינה לרכב חשמלי ולשם מה אנו צריכים אותה? אנו נמצאים בתקופת של שינויים בענף התחבורה. בעוד שרכבים בעלי מנוע בעירה פנימי שייכים לעולם האתמול, רכבים חשמליים הולכים ותופסים את מרכז הבמה. על מנת לספק את האנרגיה לרכבים החשמליים, יש צורך בעמדת טעינה המחליפה בעצם את תחנות התדלוק. בשורות הבאות נסביר יותר מהי עמדת טעינה לרכב חשמלי ואיך עובדת הטענת הרכב.

עמדת טעינה שמטעינה את הרכב בחשמל לנסיעה

מומחים בתחום טעינת רכבים חשמליים מסבירים כי עמדות הטעינה נועדו להטעין את הרכב כמה שיותר מהר, בחשמל כמקור אנרגיה לנסיעה. ישנן שלושה שיטות מרכזיות להטענה של הסוללה ברכב, על בסיס ההבדל במהירות ההטענה. השיטה הוותיקה מאפשר טעינה איטית, ופחות נוחה לימינו. היא גוזלת זמן ולכן נדרשת דרך מהירה יותר. עמדות הטעינה המודרניות ביותר פועלות על פי רוב בשיטה של טעינה מהירה. הדור האחרון של העמדות מאפשרות קיצור של זמן הטעינה אפילו יותר (כעשרים דקות זמן טעינה).

עמדת טעינה קבועה לעומת עמדה ביתית ניידת

לצד עמדות טעינה קבועות, הזמינות לציבור הרחב, ישנן עמדות טעינה המתאימות לשימוש פרטי נייד. אלה התקנים שמיועדים לדוגמא לבתים פרטיים שלבעליהם ישנה מכונית חשמלית. הסוג הביתי עושה שימוש בכבל טעינה מיוחד, שמאפשר להזרים חשמל מתוך שקע ביתי. טעינה מסוג זה נעשית על ידי זרם חילופין (וכן חד פאזי), כאשר ברכב נעשית המרה לזרם די סי, שמתאים להטענת סוללת רכב חשמלי.

התקנת עמדת טעינה קבועה יכולה לפעול על בסיס רשת חד פאזי או בחשמל תלת פאזי. עמדה קבועה מותקנת כך שההספק יכול להגיע עד ל-22 אט אפילו 350 קילו וואט (תלוי אם העמדה מהירה או סופר מהירה). עמדות מסוג זה יכולות לשמש נהגים מזדמנים שמביאים כבל המותאם לעמדה סטנדרטית. העמדה מתחילה את ההטענה, לאחר שהנהג מחבר את הכבל שלו בין הרכב לבין עמדת ההטענה. העמדות המהירות ביותר נמצאות במקומות ציבוריים ומדובר על מתקנים המצוידים במערכת קירור מיוחדת.

רוצים לדעת עוד על עמדות טעינה, לשימוש ביתי או להתקנה במרחב הציבורי, בחניון וכדומה? פנו לאיווטק (EVTECH), עמדות טעינה לרכבים חשמליים, ברמה הגבוהה ביותר.

מעוניינים בעמדת טעינה לרכב חשמלי לבית שלכם ? כנסו למוצרים שלנו בלינק הבא

שתפו

מחפשים עמדת טעינה
לרכב חשמלי?

התייעצו עכשיו עם המומחים שלנו >>>

להזמנה סיטונאית

עמדת טעינה מכף היד

השאירו פרטים
ונציג שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן