עמדת טעינה ל BYD

סקירה על המותג

חברת BYD, הוקמה בשנת 1995, היא חברת היצרנית הסינית שהתמחה בתחילתה ביצור סוללות לטלפונים ניידים ומאוחר יותר התרחבה לתעשיית הרכב. הראשי תיבות של “BYD” הם קיצור ל “Build Your Dreams”. בעשור האחרון, BYD הפכה לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הרכבים החשמליים.

בנוסף לרכבים החשמליים, BYD מייצרת גם אוטובוסים חשמליים, מסילות חשמליות ואחסנת אנרגיה. מונית-הטקסי החשמלית הראשונה בעולם הושקה על ידי BYD, ובשנת 2015, האוטובוס החשמלי המלא הראשון בעולם מבית BYD נחת בלונדון.

מאז שנת 2021, החברה יצרה מספר מודלים שונים של מכוניות חשמליות, ומשווקת אותם בישראל
כולל ה-BYD Tang, ה-BYD Atto 3, ה- וה-BYD Han.
כל מודל מתוך הסדרה המגוונת מציג מאפיינים ייחודיים, יכולות מרשימות, ומפרט טכני עשיר במאפיינים המגוונים שלו.

ה – BYD-Atto 3

ה-BYD Atto 3 משלבת היתרונות של מנוע חשמלי יחיד בעל הנעה קדמית, אשר מבוססת על הפלטפורמה החשמלית המיוחדת e-Platform 3.0. היא מגיע עם הספק של 204 כ”ס, הרכב מבטיח ביצועים מהירים וחלקים, וטווח נסיעה מרהיב של עד 420 קילומטרים, תלוי בתנאים אופטימליים ובפועל ייתכן שהם יהיו נמוכים יותר.

לצד היכולת והאיכות של החומרים, ה-BYD Atto 3 מצוידת בחבילת אבזור מלאה, כולל מערכת בטיחות מתקדמת. בקרת שיוט מותאמת אישית והתראה על נוכחות רכב בשטח המת.

טעינת BYD-Atto 3

את ה BYD Atto 3 שלכם תוכלו להטעין בעזרת עמדת טעינה ביתית AC תלת פאזית בקיבולות של 11 קילוואט שעה , בטעינה בעמדת טעינה ביתית חד פאזית בקיבולות של בין 3.6 – 7 קילוואט שעה ( תלוי באמפר )

ה – BYD Tang

ה-BYD Tang מעניקה לקונים בחירה חדשנית ומרתקת בתחום הרכבים הפנאיים הגדולים, עם דגש על הנעה חשמלית כפולה . הרכב מתמקם בתחרות ישירה עם מותגים מעודדים כמו יונדאי סנטה פה וקיה סורנטו, אך מציע פתרון חשמלי חלופי המשלב תכליתיות עם איכויות סביבתיות.

אף שהרכב לא נוצר במקורו כרכב חשמלי, בסין הוא מוצע גם בגרסאות מנוע בנזין או כפלאג-אין הייבריד. מנגד, הדגם המיועד לאירופה ולישראל מאובזר במנוע חשמלי כפול המספק הנעה של 518 כ”ס.

סוללה בנפח של 86.4 קג”מ מאפשרת ל-BYD Tang לנסוע בטווח מוצהר של כ-400 קילומטרים, תוך הבהרה שהטווח האמיתי עלול להיות נמוך משמעותית.

הרכב מאופיין באיכות חומרים גבוהה בתא הנוסעים, ומספק מקום נוח ומרווח בשורת המושבים השנייה והשלישית. על אף זאת, מיזוג אוויר לנוסעי השורה השלישית אינו מוצע, ונוחות הנסיעה עשויה לא לעמוד בציפיות גבוהות.

טעינת BYD Tang

את ה BYD Tang שלכם תוכלו להטעין בעזרת עמדת טעינה ביתית AC תלת פאזית בקיבולות של 11 קילוואט שעה , בטעינה בעמדת טעינה ביתית חד פאזית בקיבולות של בין 3.6 – 7 קילוואט שעה ( תלוי באמפר )

ה – BYD Han

ה-BYD Han הוא סדאן מנהלים חשמלי, המאופיין בממדים גדולים, עם אורך מרשים של כ-5 מטרים ובסיס גלגלים הנמנה מעל 290 ס”מ. מדובר ברכב שנותן הרגשה של יוקרה במראהו ומציג נוכחות מרשימה על הדרך. בחלל הנוסעים תמצאו מרחב נדיב ונוח.

ה-Han של BYD מגיעה עם הנעה כפולה ובעלת שני מנועים המספקים הספק מרשים של 518 כ”ס, המאפשרים לה להגיע למהירות של 100 ק”ש בזמן קצר של 3.9 שניות בלבד. טווח הנסיעה המוצהר שלה עומד על 521 קילומטרים, והיא מצוידת במפרט עשיר של אבזור, וכמובן, מערכות בטיחות מתקדמות.

טעינת BYD Han

את ה BYD Tang שלכם תוכלו להטעין בעזרת עמדת טעינה ביתית AC תלת פאזית בקיבולות של 11 קילוואט שעה , בטעינה בעמדת טעינה ביתית חד פאזית בקיבולות של בין 3.6 – 7 קילוואט שעה ( תלוי באמפר )

לסיכום

BYD מציגה טכנולוגיה מתקדמת ויכולת טעינה מצוינת בכל דגמיה. רכביהם החשמליים מגיעים עם מנועים חשמליים עוצמתיים, מספקים ביצועים מעולים, והם מציעים גם טווח נסיעה גבוה ביחס למתחרים רבים.
הם מתהדרים בעיצובים מודרניים ומפרט טכני מרשים.

בנושא הטעינה, BYD משתמשת בטכנולוגיית סוללות מתקדמת, ובכך מבטיחה טווח נסיעה מרשים ברוב הדגמים. כמו כן, מנגנון הטעינה שלהם מותאם למגוון תחנות טעינה ( מהירות ובתיות )
מה שהופך את תהליך הטעינה לפשוט ונוח.

מעוניינים בעמדת טעינה ל BYD החדש שלכם ?
מוזמנים להיכנס ללינק הבא ולקבל את כל אינפורמציה עמדות טעינה איוויטק

שתפו

מחפשים עמדת טעינה
לרכב חשמלי?

התייעצו עכשיו עם המומחים שלנו >>>

להזמנה סיטונאית

עמדת טעינה מכף היד

השאירו פרטים
ונציג שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן